Комунальні послуги стають дедалі дорожчими. У соціальних мережах все більше скарг на отримання платіжок із завищеними показниками чи сумами. Бувають випадки, що комунальні служби завищують показники нічого не пояснюючи своїм клієнтам.

Ні в якому разі  не варто це питання залишати без уваги. Треба щоразу домагатися перерахунку і боротися всім разом зі свавіллям комунальників, бо вони вартують, і там де втрачена пильність людей – вони дозволяють собі приписи на, так би мовити, виконаних послугах.

Питання перерахунку вартості за надання неякісних житлово-комунальних послуг регулюється Постановою Кабінету Міністрів України.

Шановні! Не лякайтеся цих постанов. Аби бути не обдуреним – треба читати і вивчати документи. Прийшов цей час, коли обізнаним, вимогливим і принциповим повинен стати кожен громадянин. Ми розпочинаємо БОРОТЬБУ за свої права і будемо платити тільки за якісно виконані комунальні послуги, якщо хочемо жити в нормальних умовах. Час «беспрєдєла комунальників» завершується і громада повинна поставити крапку в цьому питанні. Повинно бути тільки так: комунальники виконали послугу якісно – тоді і тільки тоді можуть отримати гроші від населення.

     ЛЮДИ, почуйте! У нас з вами є всі права на ці  вимоги. Треба лише почати цим всім користуватися.

Зокрема, виходячи з  положень Постанови Кабінету Міністрів України,  кожен громадянин має право звернутись до суб’єкта господарювання, який надає відповідні послуги, із скаргою на їхню якість та вимогою перерахувати вартість виставленого рахунку.

Для отримання нового рахунку, вже з перерахованою вартістю комунальних послуг, необхідно здійснити такі дії:

  1. Звернутися до відповідного суб’єкта господарювання, який надає послуги. Звертаємо увагу, що таким суб’єктом може бути як комунальна служба, так і приватна компанія, яка обслуговує будинок. Звернення краще всього оформити у письмові формі, хоча у телефонному режимі звернутись також можливо.

Після відповідного звернення, до Вас мають завітати представники комунальної служби або компанії, яка надає послуги, та здійснити оцінку якості наданих житлово-комунальних послуг.

  1. Зафіксувати дату звернення, оскільки протягом місяця, що настає за розрахунковим, суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснити перерахунок розміру плати за надані споживачеві послуги у разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості незалежно від наявності заборгованості за надані послуги.

     Люди, не бійтеся цієї канцелярської мови! Це тільки з першого разу – важко. А далі вже будете впевненішими. Очі бояться, а мозок і руки роблять! Павлоградці, ми ж можемо бути сильною і згуртованою громадою, тож не дамо спокою халтурниками від комунальної сфери, бо хочемо поважати самі себе і гідні жити в комфортному місті.