Міський голова обіцяє, що почують кожного
Павлоградці зможуть звертатись на безкоштовну лінію за будь-якими проблемними питаннями та, за потреби, надсилати фото чи відео
«Для розширення можливості спілкування павлоградців із владою, підвищення рівня комунікації, покращення ефективності та оперативності реагування на звернення мешканців міста, прийнято рішення – зробити єдиний диспетчерський центр з гарячою лінією міського голови, надати павлоградцям можливість звертатись із використання сучасних технологій, електронних пристроїв, мережі інтернет», – розповів міський голова Анатолій Вершина.
За його словами звертатись на телефонну лінію диспетчерського центру можна буде за будь-якими питаннями, що стосуються життєдіяльності міста.
«Це стосується не лише житлово-комунального господарства, це стосується абсолютно всіх сфер життєдіяльності міста. Це стосується медицини, освіти. Якщо, скажімо, людина прийшла в медичний заклад і їй там нагрубили, не надали якісну медичну послугу, то, будь ласка, телефонуйте на диспетчерську службу. Ми будемо обов’язково розбиратись з кожним фактом порушення прав людини. Це стосується також і пасажирських перевезень. Це стосується всіх сфер життєдіяльності незалежно від форм власності того чи іншого підприємства – чи то магазин чи сфера надання послуг. У нас будуть важелі впливу і ми будемо обов’язково морально чи ще якось впливати на цю ситуацію», – запевнив міський голова.
Він також додав, що диспетчерський центр запрацює уже до кінця цього тижня. На даний час проводяться додаткові навчання з персоналом, що працюватиме там та з відповідальними особами на підприємствах.
Планується підписання меморандуму про взаємодію з різними службами міста.
Планується підписання меморандуму про взаємодію з різними службами міста.
«Я думаю, що ми розв’яжемо питання з підписанням меморандуму про взаємодію з такими службами як міськгаз, РЕС обленерго, щоб інформація, яка поступає на гарячу лінію, автоматично передаватись за належністю. Її виконання буде контролюватись. Це не просто так прийняв диспетчер дзвінок, потім написав звіт, потім зранку передали його в письмовій формі. Це вже буде автоматично передаватись в різні служби, які відповідають за вирішення тієї чи іншої проблеми», – додав міський голова.
Він також додав, що спеціальне програмне забезпечення дозволить посилити контроль за своєчасним виконанням необхідних робіт та проводити моніторинг звернення за різними напрямками.
Зателефонувати в диспетчерський центр павлоградці зможуть за єдиним безкоштовним номером: 0800 40 44 01.
За словами міського голови він буде розбитий на декілька каналів. Якщо по одному каналу приймається дзвінок і він зайнятий, то інший канал відповідає та утримує цього абонента, доки не закінчиться розмова з іншим абонентом.
За словами міського голови він буде розбитий на декілька каналів. Якщо по одному каналу приймається дзвінок і він зайнятий, то інший канал відповідає та утримує цього абонента, доки не закінчиться розмова з іншим абонентом.
Працюватиме також і мобільний телефон (095 2254192), куди можна буде не лише телефонувати, а й надсилати фото чи відео через соцмережі.